Trafik Sigortası Fiyatları Gerçekten Düşmeli

Aracımın bu seneki trafik sigortası fiyatı geçen senekinin 2 katından fazla çıktı. Resmen aile bütçemizi sarstı. Zaten en düşük vergi dilimindeki motoru kullanıyorum vergisini geçtim bu trafik sigortaları nedir böyle gerçekten hayret ediyorum. 1.000 TL'ye yakın trafik sigortası parası ödedim ve taksit sayısı eskisi kadar çok değil 4 taksit yaptılar en fazla. Gerçekten durduk yere borcun altına girdik. Zaten zor geçiniyoruz bir de bu çıkınca elimiz kolumuz bağlanıyor.

 Bence trafik sigortası fiyatları kesinlikle düşmeli. Bu kadar yüksek fiyatlar ile ne yapmaya çalışıyorlar bilmiyorum anlam da veremiyorum. Yakıt zaten pahalı, arabayı değiştirmeyi hayal bile etmiyorum. MTV desen zor ödüyoruz. Bir de bu trafik sigortası çıktı karşımıza. Önce 350 sonraki sebe 520 bu sene ise 950 TL ödedim. Çıldırıcam neredeyse.

0 yorum: